رستوران های بازار بزرگ استانبول

رستوران های بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول دارای رستوران های بسیار لوکس و شیکی می باشد، که می توانید بعد از بازار گردی و خرید کمی استراحت کنید و از غذاهای خوشمزه و خوش طعم ترکی انها نوش جان کنید و لذت ببرید. در ادامه چند مورد از این رستوران ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

رستوران حاووضلو

رستورانی با قدمت 50 سال که یکی از بهترین رستوران های بازار بزرگ استانبول می باشد، این رستوران دارای معماری سنتی با فضایی بسیار دلنشین می باشد. این رستوران دارای غذاهای سنتی و محلی بسیار خوشمزه است. در این رستوران می توانید برای صرف ناهار باید از ساعت 12 تا 15 به این رستوران مراجعه نمایید.

بازار بزرگ استانبول

رستوران بورچ

از دیگر رستوران های بازار بزرگ استانبول رستوران بورچ می باشد، این رستوران از محبوب ترین رستوران های داخل این بازار می باشد، از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران که بسیار معروف است کباب غازی عینتاب و علی نازیک می باشد. در بازدید از این بازار حتما سری به این رستوران بزنید.

ساعت بازدید از بازار بزرگ استانبول

برای بازدید و خرید از بازار بزرگ و سنتی استانبول می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 شب آماده بازدید می باشد، برای بازدید و خرید حداقل 3 الی 4 ساعت وقت نیاز دارید، در ضمن این بازار در روزهای یکشنبه تعطیل می باشد. برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول یا بلیط چارتر شیراز استانبول را از اس چارتر خریداری کنید.

بازار بزرگ استانبول

بهترین زمان برای بازدید از بازاربزرگ استانبول

برای سفر به استانبول و بازدید از بازار بزرگ استانبول می توانید در فصل بهار و زمستان به استانبول سفر کنید، بهترین زمان برای بازدید از این بازار می توانید شنبه تا چهارشنبه می باشد، که هم قیمت ها ارزان تر است و هم بازار خلوت است اما اگر در شلوغ بودن بازار حس خوبی را دارید می توانید در روزهای پنجشنبه و جمعه به این بازار مراجعه نمایید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری خارجی ارزان در شهر مشهد می باشد.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.