خواص درمانی اب گرم رینه

خواص درمانی اب گرم رینه

اب گرم ها دارای خواص بسیار زیادی هستند در این اب ها املاح و عناصر مختلفی چون گوگرد ، کلسیم وجود دارد ، اگر مشکلات پوستی ، گرفتگی عضلات ، مشکلات داخلی دارید پیشنهاد می کنیم بدون معطلی سری به این اب گرم بزنید و حال و هوایتان را عوض کنید ، البته این را هم بدانید که اگر زیادی در اب بمانید در معرض گازهایی چون گوگرد قرار می گیرید که برای بدن خوب نیست و ممکن است باعث بروز حساسیت بشود. به دلیل داشتن خواص گوگرد امروزه در لوازم ارایشی نیز از گوگرد استفاده می شود ، اگر می خواهید حسابی خستگی را از بدن خود دور کنید و ارامش را تجربه کنید از حمام های شخصی و یا عمومی و یا استخر  روستای رینه استفاده کنید ، از حمام هایی که بسیار معروف در این منطقه می باشد می توانیم به حمام شاه عباسی که از زمان قاجار تا الان است اشاره کنیم ، این اب گرم ها در بیشتر خانه ها ، سوئیت ها ، ویلاها لوله کشی شده است ، اگر قصد دارید که از اب گرم های این منطقه استفاده کنید باید بدانید که استفاده کردن از ان طبق ساعت و تعداد مسافران است.

ابگرم رینه لاریجان

ایین های سنتی رینه

هر شهری دارای سنت ها و ایین هایی است از سری ایین های سنتی رینه می توانیم به: آیین کله سر، آیین برف چال، مراسم تعزیه‌خوانی، مراسم عزاداری ماه محرم، تیر ماه سیزه شو، اربعین حسینی، جشن بزرگ تیرگان اشاره کنیم. برای خرید بلیط هواپیما مشهد ساری یا بلیط لحظه آخری مشهد رشت به سایت خرید بلیط پرواز ارزان مراجعه کنید.

ابگرم رینه لاریجان

جاهای دیدنی رینه

دشت لار

این دشت در فاصله 42 کیلومتری از رینه قرار دارد ، دشت لار در کوه پایه های دماوند واقع شده است ، این دشت در خرداد ماه لبریز از گل های شقایق می شود همچنین دشت لار از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استان مازندران است.

ابگرم رینه لاریجان

حمام شاه عباسی

قدمت حمام شاه عباسی به دوران قاجار باز می گردد ، این حمام هنوز پا برجا است و در فهرست اثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

ابگرم رینه لاریجان

دخمه سنگی کافر کلی

کافر کلی سوراخ هایی بر روی کوه است که در حاشیه جاده هراز و مسیر امل قرار دارد ، بیشتر افراد اهمیت تاریخی  این دخمه ها را نمی دانند ، قدمت تاریخی دقیق برای این دخمه ها وجود ندارد اما همانطور که از نامش پیدا است این دخمه ها برای پناهگاه با امکانات کامل  در برابر حمله اعراب بوده است ، این نام احتمالا از همین حمله به وجود امده است.

ابگرم رینه لاریجان

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.